Finanţe

40% din tranzacţiile cu cardul în Moldova revin punctelor comerciale deservite de Victoriabank

Mai mult decât atât, volumul de operaţiuni efectuate în punctele comerciale deservite de Victoriabank cu cardurile emise în străinătate atinge o cifră de 49%.

„Acest succes se datorează în mod special clienţilor noştri fideli, dar şi interpretării corecte a exigenţelor lor de care s-a ţinut mereu cont la elaborarea produselor oferite de Victoriabank. În ultimii ani a crescut considerabil încrederea populaţiei în cardurile bancare ca un instrument de plată comod şi sigur. Cu atât mai mult, cardurile Victoriabank oferă posibilitatea de a efectua achitările fără niciun comision în orice punct comercial unde sunt instalate POS-terminalele băncii, dar cel mai important – utilizatorii de carduri de la Victoriabank obţin reduceri de până la 20% în cadrul reţelei partenerilor proiectului fără precedent pe piaţa R. Moldova – VictoriaShopping. La fel cu un card al băncii clienţii pot oricând activa linia de credit, plăti dobânda pentru credit, constitui un depozit, precum şi primi dobânda pentru banii neutilizaţi de pe card”, a menţionat directorul direcţiei carduri bancare Victoriabank, Vladimir Stovbun.

Acest lucru se explică prin faptul că BC „Victoriabank” S.A. deţine pionieratul pe piaţa Republicii Moldova în domeniul cardurilor bancare, lansând în premieră produse inovative pentru Republica Moldova, cum ar fi primul card bancar, primul bancomat, primul POS-terminal, primul centru de procesare. În plus, este prima în topul băncilor la diversitatea de carduri, oferind clienţilor carduri de debit, de credit, cardul multifuncţional cu 4 conturi deschise, precum şi carduri în cadrul proiectelor salariale, care oferă posibilitatea de a efectua operaţiuni folosind atât resursele financiare proprii cât şi mijloacele creditare Victoriabank etc.

Cu ajutorul cardurilor de la Victoriabank clienţii băncii pot efectua multiple operaţiuni direct de la bancomat, printre care: achitarea diverselor servicii, inclusiv a celor comunale, GSM, amenzilor rutiere, direct la ghişeu sau la bancomat, dar şi mai uşor prin intermediul serviciului „Plăţi programate”. Doleanţele clienţilor au fost şi sunt prioritare în programul de dezvoltare a băncii. Astfel, Victoriabank a fost prima bancă care a lansat un card co-branded cu o companie aeriană din Republica Moldova destinat clienţilor care călătoresc frecvent şi primul card Platinum pentru clienţii VIP.

Victoriabank va continua diversificarea produsele bancare şi promite noi lansări în viitorul apropiat, demonstrând încă o data angajamentul ferm de a contribui la dezvoltarea pieţei de carduri din Republica Moldova. Cardurile „Victoriabank” pot fi deschise la orice filială sau agenţie a băncii. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm sa accesaţi www.victoriabank.md  

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *