Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor a pornit o campanie de informare. Ce este în drept să ceară un consumator și de unde procurăm corect produsele
Atât în piețe, cât și pe teritoriile adiacente pot fi depistate persoane juridice/fizice care comercializează produse care prezintă un risc sporit pentru consumatori. Astfel, în scopul prevenirii acestor nereguli Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței a demarat o Campanie de informare în perioada Sărbătorile Pascale.
Scopul campaniei este de a informa consumatorii și a-i atenționa despre faptul că produsele trebuie să fie procurate numai din locuri special amenajate: magazine alimentare, piețe agroalimentare, locuri unde produsele sunt recepționate în baza documentelor ce le confirmă calitatea și siguranța și sunt păstrate corespunzător.
Vizite de informare au fost organizate în Fălești, Florești, Soroca, Glodeni, Cantemir, Cimișlia, Telenești, Taraclia, Anenii Noi, Nisporeni, Sîngerei, Strășeni și mun. Chișinău.
Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor și Supravegherea Pieței atenționează că consumatorul este în drept să solicite de la vânzător informaţia completă despre proprietăţile de consum, data producerii, termenul de valabilitate, țara producătoare, producătorul sau/și importatorul, cît și alte informații relevante.
Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței atunci cînd se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Ne puteți găsi la TELEFONUL CONSUMATORILOR 022 74-14-64 sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri, 78 etajul 1.
Sursa: Realitatea.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!