Frumusețe

Ajută metabolismul!

Ne place sau nu, trebuie să recunoaştem acest lucru. Lipsa mişcării are câteva „beneficii” – ajută să luăm mult mai uşor în greutate, favorizează, chiar mai mult decât crezi, apariţia stratului pufos de celulită. Pentru a evita aceste consecinţe, trebuie să iei câteva măsuri. Cea mai grea de realizat este aceea de a încerca să faci mişcare măcar 30 de minute zilnic. Când spun mişcare, nu mă gândesc la mersul pe jos, decât în cazul în care chiar nu faci acest lucru! Trebuie ca efortul pe care îl faci să fie resimţit de organism. Mişcarea cu care este obişnuit zilnic nu poate fi considerată exerciţiu fizic, atunci când vrei rezultate. Preferabil ar fi să încerci să mergi la sală sau măcar să îţi creezi acasă un program de exerciţii. Iar în cazul în care vrei să ajuţi metabolismul, iată câteva idei care îl vor stimula:

Ceaiul verde reduce pofta de mâncare! Câte o cană cu ceai este binevenită în anotimpul rece. Încearcă să bei ceaiul fără zahăr sau, poate, cu o linguriţă de miere. Ceaiul verde conţine cafeină, un suprimant natural ce impulsionează metabolismul. Ceaiul verde conţine substanţe care calmează şi relaxează! O singură cană de ceai verde este necesară pentru a introduce în corp antioxidanţi sănătoşi ce ajută la eliminarea grăsimilor.

Cu o oră înaintea unui antrenament, poţi să bei o cafea. Vei rezista mai mult la antrenamente şi vei face faţă tuturor cerinţelor instructorului. Conform cercetărilor, cei care consumă cafea înaintea unui antrenament rezistă pentru o perioadă mai lungă de timp la antrenamente şi fac faţă solicitării corporale cu brio!

Foloseşte un supliment natural cu extract de ardei iute. O capsulă luată înaintea unui antrenament fizic măreşte consumul de energie şi reduce pofta de mâncare resimţită după orele de exerciţii. Ardeiul iute ajută la pierderea în greutate prin creşterea metabolismului. Doza recomandată este de o tabletă zilnic, de preferinţă înainte de micul dejun.

Mersul pe jos îmbunătăţeşte activitatea cardiovasculară. Mersul vioi pe jos timp de 45 de minute, deci nu o plimbare uşoară pe zi, te ajută să dai jos până la 30 de kilograme pe an, chiar dacă nu îţi modifici obiceiurile alimentare.

Timpul 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.