Actualitate

„Apă-Canal Chişinău”: Unii consumatori apelează la șmecherii pentru a nu achita facturile pentru apă şi canalizare

Potrivit ACC, cele mai multe cazuri reprezintă deteriorarea contorului în urma îngheţului, deşi de multiple ori, în contextul pregătirii pentru sezonul toamnă-iarnă 2015-2016, furnizorul i-a îndemnat pe toţi consumatorii să protejeze apometrele contra îngheţului. Celelalte cazuri prezintă branşări neautorizate la reţelele publice de alimentare cu apă şi la reţelele de canalizare, rupere a sigiliilor la instalaţia de contorizare, scurgere de apă, demontare neautorizată a contorului de apă.

De la începutul anului curent, în cadrul şedinţelor comisiei de profil a întreprinderii au fost examinate 421 de dosare, din care 321 de cazuri de deteriorare a contorului în urma îngheţului, 30 de cazuri de branşare neautorizată la reţelele publice de alimentare cu apă şi de canalizare, 17 cazuri de demontare neautorizată a apometrului, 53 – rupere a sigiliului.

ACC subliniază că fiecare dosar este examinat minuţios în cadrul comisiei, fiind luate în considerare circumstanţele şi explicaţiile consumatorilor, ulterior fiind stabilit calculul volumului apă.SA „Apă-Canal Chişinău” îndeamnă consumatorii să-şi realizeze onest obligaţiunile la utilizarea serviciilor de apă şi de canalizare.

sursa: ipn.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *