Arta de a evita conflictul
În cadrul modulului 5 de Conflict Management, participanţii ESA şi-au însuşit tehnici de soluţionare a conflictelor, şi-au identificat stilurile personale pe care le adoptă în situaţiile conflictuale, precum şi cuvintele, frazele care conduc la izbucnirea unui conflict şi care trebuie evitate.
Nicolae Mihailiuc,
director „Creatego”
Nu cred că există companii care nu au avut conflicte cu clienţii, furnizorii, sau alţi colaboratori. Majoritatea conflictelor au un caracter dur, des se termină pe o notă negativă şi se strică relaţiile. Mie mi-au plăcut mult metodele pe care le-am învăţat şi le-am practicat în acest modul, pentru că se potrivesc foarte bine cu valorile companiei Creatego – relaţie, încredere, scop comun, succese comune…
Desigur, sunt şi excepţii, nu toţi în lumea aceasta îţi vor binele şi ar fi ok să ştim cum să ne apărăm de ei. De aceea, am învăţat cum se comportă diferiţi oameni în situaţii de conflict şi cum să ne protejăm. Ştiind că majoritatea sunt oamenii de treabă şi foarte buni, eşti gata să le oferi cele mai bune oferte şi să ieşi cu plăcere din orice situaţie conflictuală.
Dana Dohotaru,
sales manager „AdCenter"
Acest modul mi-a adus un şir de informaţii privind managentul conflictului. Au fost abordări teoretice, dar totuşi au predominat cele practice. Personal pentru mine o noutate a constituit tipologia personalităţilor care se manifestă în conflict, cât şi cele 5 tipuri de transmitere şi recepţionare a mesajelor. Cu siguranţă că voi aplica aceste cunoştinţe atât în timpul vinderii publicităţii pe site-ul UNIMEDIA, dar şi în viaţa cotidiana. În general, European Sales Academy, mi-a oferit un şir de cunoştinţe care încep să devină abilităţi şi deprinderi ce mă ajută mult atât în viaţa profesională cât şi cea personală . Aş recomanda acest program persoanelor care doresc să vândă mai mult şi să fie cu un pas înaintea celorlalţi.
Ana Taban,
jurnalistă
De obicei, încercam să soluţionez un conflict prin a mă retrage şi a evita orice discuţie cu persoana în cauză. Bineînţeles, de cele mai multe ori, nu făceam decât să înrăutăţesc situaţia. La trainingul de Conflict Management am învăţat să urmez anumiţi paşi, foarte importanţi, pentru a soluţiona un conflict. Regula de baza ar fi să nu facem „atacuri la persoană”, să ne focusăm pe obiectiv şi să gândim în perspectivă.
Aş recomanda European Sales Academy persoanelor care îşi doresc o altfel de viaţă, cu prietenii mai solide, cu relaţii şi cunoştinţe mai multe şi, bineînţeles, cu o afacere mai prosperă. Altfel spus, aş recomanda ESA persoanelor care vor să-şi găsească un echilibru în viaţă.
Amintim că European Sales Academy este un program unic în Moldova, având garanţia returnării fondurilor. Avantajele trainingului presupun nu doar creşterea venitului, dar şi trecerea la un alt statut social. Academia oferă un salt calitativ faţă de ceilalţi, indiferent de vârsta şi experienţa fiecăruia.
Elena Sărăteanu