Au “uitat” să schimbe uleiul! Trenuri europene în R. Moldova
Cătălin Cornea acuză specialiştii din Moldova că ar fi schimbat uleiul la 82 de mii de km parcurşi şi nu la 15 mii, aşa cum cere regulă.
Acest lucru a dus la defectarea motorului primului tren, spune şeful din România. Mai mult a fost folosită motorină amestecată cu apă sau cu rugină, iar filtrele nu au fost schimbate. Directorul de la Paşcani susţine că CFM nu are tehnicieni suficienţi şi bine instruiţi.
Cât despre cauzele incendiului, când un tren s-a aprins, Cornea spune că deocamdată nu face publice rezultatele investigaţiei lor. Contactat telefonic şeful interimar de la Căile Ferate a refuzat să facă orice comentariu, dar se absolvă de orice vină. Acum mai bine de două săptămâni un tren modernizat în România a ars la o staţie din Străşeni.
Până la finalizarea anchetei toate trenurile au fost oprite. La uzina din Paşcani au fost renovate 5 trenuri moldoveneşti. Proiectul a costat Calea Ferată peste 12 milioane de euro.
Sursa: protv.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!