Economie

„Autosalubritate” a monopolizat piaţa serviciilor de salubrizare?

“Consilierii municipali au creat monopol de piaţa serviciilor de salubrizare obligând toţi agenţii economici să încheie contracte cu o singură agenţie, Î. M. „Autosalubritate", a anunţat astăzi într-un briefing de presă Agenţia Naţională pentru Protecţia Concurenţei.

Potrivit Agenţiei, primăria alocă anual din bugetul municipiului circa 1.400 milioane lei pentru salubrizare, bani care ajung la Î. M.„Autosalubritate, în condiţiile în care ar trebui să se organizeze o licitaţie înainte de a decide la ce companie merg aceşti bani.

"Trebuis să fie ordine în ţară, toţi agenţii economici trebuie să semneze contracte cu noi, trebuie să dăm moldovenilor de lucru, şi nu să vină alţii din afară să facă aici ordine", a declarat pentru TIMPUL directorului Regiei „Autosalubritate”, Tudor Maniv. Potrivit acestuia, compania pe care o conduce desrveşte atât peroanele juridice, cât şi pe cele fizice, adică chiar şi persoanele care nu plătesc, însă agenţiile particulare, care încearcă să intre pe piaţă, vor refuza să lucreze pentru persoanele care nu-şi permit să achite taxele aferente, a mai precizat Tudor Maniv.

Agenţia Naţională pentru Protecţia Concurenţei a mai atras atenţia consumatorilor la mobila care se vinde în R. Moldova, fiind prezentată ca un produs italian, dar care în realitate este confecţionată la noi în ţară.

Am depistat că în Chişinău este produsă mobilă care se vinde ulterior ca fiind produsă în Italia, iar pe etichete este trecut doar preţul, fără date despre producător”.

Agenţia a solicitat ca timp de 10 zile, saloanele de mobilă să plaseze informaţia necesară pe etichete pentru a nu mai induce în eroare cumpărătorii.

Printre saloanele de mobilă menţionate au fost PALERMO, CAVI, FELICITA, DOMINO.

Timpul.md

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *