ActualitateEconomie

Autostrada A0 din jurul Capitalei prinde contur. Se deschid alți 13 km pentru circulație / FOTO

Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, anunţă, sâmbătă, deschiderea circulaţiei pe încă 13 kilometri din A0 Sud.

”Circulaţia pe încă 13 km din A 0Sud, între DN 5 şi DN 4 se deschide luni, 15 aprilie, de la ora 14.00! Încheierea lucrărilor pe încă un segment al lotului 1 (Glina-Vidra) al sectorului de Sud al Autostrăzii de Centură a Capitalei face posibilă circulaţia şi pe cei 6 km din cei 16,3 km ai lotului 2 (Vidra-Bragadiru), finalizaţi la sfârşitul anului trecut”, a scris, sâmbătă, pe Facebook, directorul general al CNAIR, Cristian Pistol. Sursa citată a precizat că, astfel, se va circula practic pe aproximativ jumătate (23,3 km) din cei 52 de km ai semi-inelului sudic al A0 (între DN6 şi DN4).

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Ioana Crețu

Ioana Crețu este o jurnalistă specializată în politică, economie și relații internaționale.

1 comentariu

  1. Asta nu este cu adevarat o autostrada, cel putin nu una moderna. Desi s-au bagat multi bani in ea, este un fel de n-ar mai fi. Sa explic de ce. Principalul neajuns este ca are numai doua benzi pe sens, in conditiile in care se stia ca pe centura circula tiruri bara la bara. Acest lucru inseamna ca prima banda va fi ocupata total de tiruri, deci mai ramane o banda pt autoturisme si depasiri, ceea ce inseamna ca autostrada nu va mai fi autostrada, intrucat viteza autovehicolelor de pe a doua banda va fi egala cu viteza cea mai mica cu care va circula cel mai lent autoturism de pe banda. Automat nu se va circula in regim de viteza si se vor forma coloane si ambuteiaje, mai ales pe vreme rea. Din start a fost proiectata gresit, multi bani numai pt doua beni, total gresit. Apoi, de multi ani nu se constrieste ca in Occident, trainic adica. Sub asfalt, in loc sa se puna plasa de sarma si beton, se pune doar pietris. Acest lucru face sa se deformeze carosabilul, mai ales vara. Zgarcirea la tarate in final costa mai mult, intrucat necesita reparatii atat la sosea, apoi la masini, se merge prost pe un drum denivelat, apar accidente. Pt treburile astea facute prost, pe bani multi, in primul rand CNADR-ul trebuia “decapitat”, sa plateasca daune cu banii lor proprii, plus puscarie. Dar este o tara unde prosti-s la putere si unde hotii nu patesc nimic. Dar acum Timpul lauda “marea realizare”, ceea ce este in fapt un semiesec, bani aruncati pe fereastra cu nemiluita !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *