BATI: La sfârşitul lunii februarie va fi lansat primul audit al tirajelor
Creat la 10 iulie 2009, BATI este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă ai diverselor produse media. În prezent, BATI reuneşte 23 de membri: editori de presă scrisă şi site-uri web, agenţii de publicitate şi clienţi de publicitate. Membru al BATI poate deveni orice persoană juridică: mass-media, agenţie/client de publicitate.
La 4 februarie 2011, Adunarea generală extraordinară a BATI a nominalizat Compania „Divers Audit” SRL pentru efectuarea primelor audituri de tiraj şi a aprobat setul de documente care fundamentează şi reglementează efectuarea auditurilor de tiraje: Regulamentul de Funcţionare al BATI şi Regulamentul de Audit al BATI. Prin serviciul de audit al tirajelor, BATI va pune la dispoziţia clienţilor de publicitate informaţii verificate, credibile şi uşor de înţeles.
Auditul de tiraje este realizat în cadrul proiectului „Susţinerea structurală şi instituţională a Asociaţiei „Biroul de Audit al Tirajelor şi Internetului”, cu suportul financiar al Fundaţiei Est-Europene, din resursele acordate de Agenţia Suedeză pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida), Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/ DANIDA şi Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID) prin intermediul Fundaţiei Eurasia.
Timpul.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!