CAMPANIE. Timișoreana, vizele și moldovenii. „Ne desparte un Prut, dar ne uneşte o bere”
În urma aprobării de către Parlamentul şi Consiliul European a proiectului de liberalizare a vizelor pentru cetățenii din Republica Moldova, cu paşapoarte biometrice, aceștia vor putea călători fără vize în țările Uniunii Europene, în cursul acestui an.
Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising: „Timişoreana, prima bere romanească, este un brand iubit în egală măsură de către românii de pe ambele maluri ale Prutului. Am vrut să marcăm acest moment istoric al eliminării vizelor printr-un billboard contextual amplasat chiar la graniţă. Nu e prima campanie de reactive marketing pe care o implementăm pentru Timișoreana şi îi mulţumim clientului pentru curaj”.
Panourile sunt amplasate în zona Vama Albiţa, unde vor rămâne până la finalul lunii aprilie.
Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizare fac parte: Mihai Gongu (Creative Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Claudiu Petria (Account Manager) și Catrinel Manolescu (Account Director).
Din echipa Timişoreana fac parte: Ioana Sapera (Junior Brand Manager Timișoreana), Cristina Gherman (Senior Brand Manager Timişoreana), Mihai Bârsan (VP Marketing).
Sursa: Paginademedia.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!