Cât au cheltuit chinezii în doar 13 ore de Black Friday
Conform datelor provizorii, au fost făcute peste 800 de milioane de comenzi, majoritatea (90%) prin intermediul telefoanelor mobile. Din totalul achiziţiilor, 40% aparţin brandurilor internaţionale.
Deşi majoritatea achiziţiilor au fost efectuate în China, au existat tranzacţii în 225 de ţări. Alibaba, care a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor, este prezentă în multe state datorită platformei sale AliExpress.
Obiectivul Alibaba la cea de-a noua ediţie a Zilei Celibatarilor era să-şi depăşească recordul de anul trecut iar compania a avut nevoie de doar 13 ore pentru a atinge vânzările record din 2016, de 17,73 miliarde de dolari.
La Ziua Celibatarilor au participat anul acesta 140.000 de branduri (din care 60.000 internaţionale) cu peste 15 milioane de produse.
‘Suntem foarte încântaţi să vedem cum evenimentul a fost şi anul acesta un succes. Cifrele nu sunt atât de importante pentru noi, încercăm să facem un compromis între stilurile de viaţă ale clienţilor şi schimbarea obiceiurilor lor de cumpărături’, a afirmat şeful Alibaba, Daniel Zhang.
Sursa: Capital.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!