CCA a interzis publicitatea politică în altă perioadă decât cea electorală
Nicolae Damaschin, membru al CCA, a remarcat că şi felicitările politicienilor difuzate cu diferite ocazii, despre care nu se spune nimic în proiect, pot fi catalogate drept mesaj politic. Iar colega sa, Mariana Onceanu-Hadârcă, este de părere că sunt vădit mesaje politice deoarece sunt făcute de politicieni, este arătat numele şi sigla partidelor politice.
Membrii CCA s-au dat cu părerea că deputaţii, înainte de votarea iniţiativei legislative, cel mai probabil vor revedea acest aspect, căci ţine de competenţa lor. CCA a propus şi o definiţie pentru „publicitatea politică audiovizuală”, pentru a nu admite interpretarea noţiunii. Potrivit CCA, publicitate politică audiovizuală este orice formă de mesaj verbal sau vizual privind prezentarea ideilor conceptuale ale unui partid politic sau ale unei persoane politice.
sursa: ipn.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!