Actualitate

Cel mai mare eveniment dedicat Internetului din Europa de Est, la București

Pe lângă marile branduri şi companii care atrag publicul interesat de lumea Internetului, precum Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Shazam, Skype sau Windows Mobile, temele abordate în festival acoperă mai multe domenii de interes din online şi marketing digital.

Iată care sunt cele mai importante dintre acestea, grupate pe zone de interes:

1. CREAŢIE ŞI VIRAL VIDEO

Cei care lucrează în agenţii de creaţie, PR dar şi de media sau pur şi simplu sunt pasionaţi de nebunia comunicării digitale nu vor rată ideile unor oameni şi agenţii care obţin premii internaţionale. ZOO – agenţia de creaţie din cadrul Google -, Sid Lee, Effective Brands, DigitasLBi, Achtung!, Branderati, The Comms Lab sau Åkestam Holst sunt nume prezente la festivalurile majore din lume. Acum şi la ICEEfest. Câteva exemple de campanii spectaculoase realizate de cei care vin la ICEEfest, puteţi vedea aici [via Iqads].

În plus, cele mai mari hituri virale ale anului vor face subiectul show-lui din finalul festivalului, “Viral Movie Night”, unde Andi Moisescu şi invitaţii săi, comedianţii Mihai Bendeac, Mihai Bobonete şi Răul Gheba vor analiză, serios, umorul tip YouTube.

2. CONTENT

Cei care lucrează în publishing şi în producţie de content online sunt invitaţi să vadă noi playeri precum UpComing ori Daily Secret, care încearcă noi modele de business. Dar nici veterani precum BBC, Forbes sau Der Spiegel nu sunt de ignorat, desigur. O menţiune specială pentru sesiunea unde Katharina Borchert, CEO Der Spiegel Digital (nominalizată la titlul de “Young Global Leader” de the World Economic Forum) va avea o prezentare urmată de o dezbatere “de neratat” (la care va participa şi noul CEO ProTV, Aleksandras Cesnavicius, în prima să apariţie publică de la preluarea jobului din România).

3. PERFORMANCE şi eCOMMERCE

Oamenii implicaţi în e-commerce şi agenţii de performance marketing vor fi acolo la prezentările lui Lee Odden – autor al celebrei cărţi “Optimize!” – precum şi la Performance Marketing Masterclass (alături de Google, Facebook, TopRank şi clienţi importanţi din piaţă). Tot zona marketing digital bazat pe performanţă va fi prezenţa şi în workshopul celor de la Facebook sau în momentul lui Oren Hefetz de la Google. O menţiune şi pentru prezentarea Dynamo – o companie care combină PR-ul cu SEO writing şi generarea de vânzări.

4. PROGRAMMATIC TRADING

Cei care lucrează în agenţii de media, publishing, regii de publicitate sau sunt clienţi vor fi preocupaţi de subiectul anului, aşa cum este el semnalat şi de cunoscutul raport Media Fact Book 2014. Automatizarea procesului de vânzare şi cumpărare a spaţiilor de publicitate online va fi un subiect cheie pe agenda ICEEfest. Playeri majori precum Xaxis, DataXu, AppNexus, Nugg.ad, LiveRail, MindShare, Cadreon şi alte companii globale vor aborda tema schimbării radicale a modul în care se vinde şi cumpără publicitatea online azi.

Pe lângă acestea nu vor lipsi însă nici momentele relaxate de stand-up comedy, gale de premiere, sesiuni dedicate start-up-urilor şi multe altele. ICEEfest este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a ediţie şi se va desfăşura la Grand Cinema & More din cadrul Băneasa Shopping City, în 12 şi 13 iunie.

Ultimele bilete disponibile se găsesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *