Cibotaru: „Să ajungi la customer service la Wizz Air e egal cu tragerea unui glonte sieși în genunchi”
Am ales o deplasare în Berlin, în august, anume pentru că era comod un zbor cu Wizz Air din Chișinău.
Înțeleg ce înseamnă un low cost, deși biletele de departe nu-s 20 euro. Înțeleg că se schimbă orele de zbor și cursa de zi se transformă în nocturnă. Înțeleg să fie afectate chiar datele de zbor. Dar, nu pot să înțeleg schimbarea țării de decolare/aterizare.
Din Chișinău se mută fără stres la Iași. Înțeleg când erau perturbate zborurile de Covid și era închis spațiul aerian al R.Moldova. Era o soluție de forță majoră. Acum, aceste circumstanțe au dispărut, dar Wizz Air s-a învățat și continuă să jongleze foarte bine cu pasagerii tuda-siuda. Nu e vorba de ceva neprevăzut. E o cursă pentru august 2022!
Pornești de la Chișinău și te trezești la Iași sau Bacău, care înseamnă ore mai multe de drum, vamă, costuri suplimentare, care depășesc chiar prețul biletului. Să ajungi la customer service la Wizz Air e egal cu tragerea unui glonte sieși în genunchi.
Dar, noi avem autorități aeronautice, pentru protecția consumatorului care să interzică ping-pongul acesta? scrie Andrei Cibotaru pe pagina sa de Facebook.
Low cost ? Să-i ia dreacul de companie megherească !
N.B.
Am călătorit cu la sărbătorile de Paști. Au fost prețurile de 4 ori mai mai ca de obicei, plus pleacare la Iași, plus reținere 2 ore !