Film

Copiii vedetelor aleg hainele de designer

 Când, la o premieră recentă de film la New York, Madonna a păşit pe covorul roşu, toţi au remarcat rochia foarte şic, semnată Dolce & Gabbana. Pentru a nu fi mai prejos de mama sa, fiica ei, Lourdes, de 13 ani, a ales din aceeaşi colecţie o ţinută în valoare de $2000. Ţinând cont de stilul rebel al fetei, Madonna a decis să lanseze şi o linie vestimentară, creată după preferinţele şi ideile lui Lourdes. Colecţia numită „Material Girl” a fost lansată luna trecută şi include blugi, încălţăminte şi celebrele mănuşi fără degete specifice Madonnei. Chiar dacă poate face oricând cumpărături de mii de dolari, Lourdes are, totuşi, interdicţie să-şi vopsească părul până la 14 ani.

Fiica Madonnei nu este singurul copil al cărui alocaţie anuală pentru îmbrăcăminte se apropie de taxa pentru un an de învăţământ la un colegiu renumit din SUA. În timpul unei şedinţe de shopping cu tăticul Brad Pitt, Zahara Jolie-Pitt a purtat o jachetă de $330. În plus, Angelina Jolie obişnuieşte să meargă la shopping însoţită de copii, iar fetiţele ei deseori arată ca nişte mini-Angelina, fiind îmbrăcate ca şi mama lor.
O altă iubitoare a modei este Suri Cruise, deja o fană a luciului de buze şi a pantofilor cu toc. La doar trei ani, fiica actorilor Tom Cruise şi Katie Holmes a şi primit cereri din partea PETA să boicoteze blănurile Giorgio Armani. Katie Holmes a destăinuit că fetiţa ei îi dă sfaturi de stil atunci când se pregăteşte de un eveniment. Suri Cruise apare şi într-un top al celor mai la modă copii de vedete, clasându-se pe locul întâi. Şi nu e de mirare, dacă ne gândim că Suri are deja hăinuţe ce depăşesc suma de trei milioane USD, fiind semnate de designeri precum Burberry sau Roberto Cavalli.
Clasamentul menţionat a fost întocmit de 3000 de părinţi din Marea Britanie, iar în el se mai află fraţii Beckham, fiul interpretei Gwen Stefani şi fiica cunoscutului bucătar Jamie Oliver. Se pare că, astfel, creatorii caselor de modă nu se adresează doar părinţilor celebri, ci şi copiilor
lor. Unde mai pui că aceştia sunt viitorii lor clienţi, care vor avea posibilitatea să cheltuiască sume enorme din contul părinţilor-vedete.

Sursa: Timpul Suplimentul "Femeia"

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *