Ultima oră

Cricova cucereşte şi francezii cu vinurile spumante

Vinul de struguri special efervescent spumant clasic de colecţie brut alb CRICOVA GRAND VINTAGE a beneficiat de cea mai mare atenţie. Produs din roada anului 2007, acest spumant a cucerit juriul concursului Efervescente du Monde 2013 şi a adus în portofoliul Cricova o medalie atât de prestigioasă. Potrivit directorului combinatului de vinuri, Valentin Bodiul, "este un eveniment crucial pentru Cricova – fără nici un fel de exagerare, această menţiune este o confirmare a clasării „Cricovei” – printre liderii mondiali de producători de şampanie clasică". Şi ministrul Agriculturii și Industiei Alimentare, Vasile Bumacov a remarcat importanţa acestui trofeu, menționînd totodată că astfel de evenimente promovează pozitiv imaginea vinurilor moldovenești peste hotare.
 
CRICOVA GRAND VINTAGE a fost produsă în ediţie limitată – 19 000 de sticle. Poate fi găsit deja în magazine la preţ 218 lei, în funcţie de magazin.  Are o maturare Cuvee de 5 ani, fiind produs din soiul Pinot Noir. Acest spumant deosebit se produce conform metodei Champenoise în renumitele beciuri de la Cricova.

La acelaşi eveniment compania a anunţat şi lansarea a 3 spumante noi, special în ajunul sărbătorilor de iarnă, pentru ca iubitorii de vin spumant să aibă o alegere şi mai mare.

În acest an, de sărbători, Cricova îşi va alinta clienţii şi cu alte 3 noi produse de vin spumant: vinul de struguri special efervescent spumant clasic CRICOVA Blanc de Blancs Chardonnay extra brut alb; vinul de struguri special efervescent spumant clasic CRICOVA Blanc de Noirs Pinot Noir extra brut alb; vinul de struguri special efervescent spumant clasic CRICOVA Rosé Sauvage extra brut rosé. Aceste trei noi produse vor surprinde consumatorii printr-un gust desăvîrșit obținut din cele mai bune soiuri de viță de vie și aplicarea tehnologiilor la standarde internaționale.
 
Începînd cu anul viitor la Cricova va fi pus în funcţie noul complex de fabricare a şampaniei, unic pentru R. Moldova din punct de vedere al echipamentului tehnologic. În acelaşi timp, dintre succesele pe acest an, combinatul Cricova se poate lăuda și cu faptul că nu a admis scăderi în cifrele de vînzare "ceea ce este o performanță în condițiile actuale" potrivit, lui Valentin Bodiul.  În 2013 combinatul „Cricova” a vîndut peste 9,3 mln. sticle de producţie vinicole. Vînzările nete vor alcătui peste 210,0 mln. lei, sau cu 5% mai mult decît în anul 2012.
 
Cricova deţine în palmaresul său numeroase medalii, obţinute la cele mai prestigioase concursuri din lume.

D.C.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *