Facebook vine cu SCHIMBĂRI. News Feed-ul va arăta altfel
De acum încolo, News Feed va răspunde la semnalele venite de la utilizatori, potrivit lui Zuckerberg. Aceştia vor începe să vadă mai des în flux informaţiile faţă de care au arătat interes. De exemplu, dacă mesajele publicate de un prieten sunt accesate de un utilizator cu regularitate, îi vor apărea acestuia din urmă mai multe mesaje publicate de acel prieten în News Feed. Totodată, algoritmul actualizat va ţine cont şi de numărul de Like-uri şi comentarii strânse de un mesaj, pentru a vedea care sunt cele mai populare postări, care merită promovate.
Pentru cei care deţin paginii pe Facebook, schimbarea înseamnă că mesajele lor organice au şanse să fie văzute de mai mulţi utilizatori, chiar dacă au fost publicate în urmă cu câteva ore. Acestea vor reapărea în partea de sus a fluxului dacă atrag noi Like-uri şi comentarii.
Potrivit lui Zuckerberg, publicitarii nu trebuie să se teamă de această schimbare, deoarece nu a fost modificat modul în care reclamele apar în News Feed.
Facebook susţine că a făcut aceste modificări pentru a-i scăpa pe utilizatorii care nu au timp să vadă toate mesajele recente de conţinutul irelevant pentru ei. Dacă înainte de această modificare un utilizator vedea 53% din ce s-a publicat pe News Feed de la ultima sa verificare, acum va vedea 70%, susţine compania.
Timpul.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!