ROMÂNIA

Cel mai mare pod din România – deschis circulației. Cât a durat construcția

Cel mai mare proiect de infrastructură rutieră din România – „Podul suspendat peste Dunăre în zona Brăila”, a fost joi, 6 iulie, inaugurat, eveniment la care au participat reprezentanții Î.S. „Administrația de Stat a Drumurilor” și șeful Direcției Infrastructurii de Transport din cadrul Ministerului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale, Radu Rogovei, transmite Realitatea.md.

Cel mai lung pod din România și al 3 – a ca dimensiune din țările UE, are o  lungime de circa 2 km. Construcția podului a durat aproape zece ani și a costat 700 milioane de euro.

Construcția acestui pod este una dintre cele mai ambițioase inițiative în atingerea unor obiective importante privind conectivitatea, fluidizarea traficului de tranzit și siguranța rutieră.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


comentarii

  1. Mare rahat ! Romania ar fi trebuit sa aiba peste Dunare cel putin 4-5 poduri, in special cu Bulgaria, pt ca inlesnea mult comertul cu Turcia. Apoi Romania ar fi trebuit sa aiba cel putin 6 tunele pe sub Carpati, care sa lege Transilvania de Tara Romaneasc si Moldova, astfel scurtand mult drumul prin munti si accidentele. Diferentele culturale intre regiuni sunt cauzate de neexistenta acestor poduri si tunele. De asemenea si comertul este stagnat de neexistenta lor, care atrage saracia. Deci, prioritate ar trebui pt poduri peste Dunare si tunele in Carpati, dar e greu cu politicienii actuali.

    1. ce te freaca ma grija de Romania ? Ai un comentariu de Mare Habarnist.
      N-ai tu pe unde sa treci sa faci bishnitza la turci ?
      Dar vad ca esti specialist si in tunele, tu de care vrei d-alea care te duc direct la Moskova ?

  2. Uăi „ziariștilor” e greu tare să te documentezi înainte de a scrie tâmpenii. E plin netul de informații din sursă deschisă…
    „Construcția podului a durat aproximativ 10 ani”, ziceți voi.
    Adevărul, conform Wikipedia: „Contractul pentru construirea podului a fost semnat la 15 ianuarie 2018, de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) ca beneficiar și asocierea Webuild – IHI Infrastructure Systems Co.,Ltd.⁠(d) ca antreprenor… Contractul s-a semnat în 15 ianuarie 2018 și prevede proiectarea propriu-zisă cu termen de 12 luni și execuția proiectului cu termen de 36 de luni. ”
    Deci la voi 5 ani și jumătate înseamnă aproximativ 10 ani. Harașo aproximare bro!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *