Auto

(FRANKFURT) FOTO EXCLUSIV: NOUA DACIA DUSTER

"Duster este în primul rând o maşină cu un design inspirat şi apreciat de toată lumea. Peste 400.000 de clienţi Dacia conduc azi un Duster, ceea ce este remarcabil într-un interval de numai trei ani. Clienţii au apreciat maşina pentru designul său, pentru calităţile sale 4×4 şi pentru preţul său de neegalat", a declarat Renaud Pirel, director de marketing pentru gama entry.

La interior, noul model are tapiţerii noi şi o nouă planşă de bord, în timp ce la exterior afişează un stil ce accentuează trăsăturile de robusteţe care au asigurat succesul primei variante.

Noua Dacia Duster aduce mai multe echipamente la acelaşi preţ, printre care Dacia MEDIA NAV, regulator-limitator de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele şi sistem de control al traiectoriei (ASR-ESP) disponibil în serie.

O noutate este şi noul motor pe benzină 1.2 TCe 125 CP, cu un consum de carburant de numai 6,0 l/100 km şi cu emisii reduse de CO2.

Noua Dacia Duster păstrează toate calităţile care i-au asigurat succesul: polivalenţa în utilizare, calităţile de rulare pe drumuri neamenajate în cazul versiunii 4×2 şi capacitatea de a aborda trasee dificile în cazul versiunii 4×4, la care se adaugă un raport spaţiu interior/preţ fără egal.

După ani buni în care utilizatorii au solicitat includerea comenzilor electrice pentru acționarea geamurilor pe panourile ușilor Dacia a reușit să le îndeplinească dorințele. Noul Duster va avea, de asemenea, și un nou propulsor alimentat cu benzină.

Poziționarea ecranului tactil a rămas, ca și în cazul modelelor Logan și Sandero, mult prea jos, fapt ce obligă șoferul să își mute privirea de pe șosea către MediaNav pentru a putea vedea traseul presetat sau comenzile audio. O noutate demnă de luat în seamă este și amplasarea comenzilor pentru geamurile electrice pe cotiera portierei șoferului, așa cumse întâmplț în cazul tuturor mașinilor existente pe piață. Mai puțin la modelele Dacia. Deși cunoșteau această solicitare a clienților încă din 2006, oficialii Dacia s-au mulțumit să explice că o recofigurare a acestor comenzi însemna costuri suplimentare. Se pare însă că, acum, odată cu acest face-lift, rațiunea a învins costurile.

Sursa: Capital.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *