Google a ajuns cel mai scump brand din lume. Apple a coborât o treaptă
Potrivit reitingului BrandZ întocmit de compania de cercetări în marketing Millward Brown, prețul mărcii comerciale Google a crescut cu 40% (până la 159 milioane de dolari) propulsând-o în fruntea topului celor mai scumpe branduri din lume. Apple însă a coborât de pe primul loc pe cel secund cu o valoare de 148 milioane de dolari. Pe locul trei se situează o altă companie IT, producătorul de procesoare IBM (107,5 milioane dolari). „Deși Apple rămâne printre lideri, consumatorii îl percep tot mai puțin ca pe un brand care determină dezvoltarea tehnologiilor. E o consecință a faptului că în ultiml timp Apple nu a lansat nimic nou”, se menționează în comunicatul Millward Brown.
În primele zece cele mai scumpe mărci comerciale din lume au intrat Microsoft, McDonalds, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro și Amazon.
În nivel regional, în Europa continentală, cele mai scumpe branduri sunt SAP (IT), Deutsche Telecom (Telecomunicații) și Louise Vuitton (accesorii de lux).
Valoarea totală a brandurilor din Top 100 se ridică la suma de 2,9 trilioane de dolari.
Timpul.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!