Economie

Grupul Dacia a vândut din 2004 până în prezent trei milioane de autovehicule

‘Cu 3 milioane de vehicule vândute în mai puțin de 10 ani, Dacia este un caz unic în universul auto mondial. Marca Dacia a creat și a întreținut un puternic climat de încredere și de proximitate cu clienții săi, totul datorită unei promisiuni simple și clare care răspunde întocmai așteptărilor unei clientele aflate în căutarea unor vehicule fiabile, sigure, cu echipamente și prestații moderne la prețuri accesibile’, a declarat Nicolas Wertans, director de vânzări al Grupului Renault la nivel mondial.

Potrivit reprezentanților companiei, 2014 se anunță un an excelent pentru Dacia, în contextul în care vânzările mărcii progresează cu 24,4% pe primul semestru.

De altfel, Dacia — marca ce oferă cea mai tânără gamă de modele din piața auto mondială — înregistrează o creștere a rezultatelor în toate țările din Europa. În această zonă geografică, creșterea vânzărilor este de 36,2% pe primul semestru al anului în curs.

În bazinul mediteranean, Dacia a reușit să crească în cotă de piață în toate țările din regiune, în pofida unor contexte economice mai puțin favorabile.

Marca Dacia va începe să fie comercializată și pe piața din Israel înainte de sfârșitul anului, aceasta după ce în 2013 s-a lansat cu succes în alte 6 țări: Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru și Malta.

sursa: agerpres.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *