CSI / Rusia

Jurnaliștii ruși sfidează propaganda lui Putin. Pe un site pro-rus a apărut un articol interzis despre președintele rus

Pe site-ul rusesc Lenta.ru a fost publicat pe 9 mai un articol cu titlul „Prin război e mai ușor să ascunzi eșecurile economice. Putin trebuie să plece. A declanșat un război lipsit de sens și duce Rusia în prăpastie”. Ulterior, materialul a fost șters de pe site, însă internauții au reușit să salveze articolul și să îl republice, scrie Newsmaker.md.

În articol, Vladimir Putin este acuzat de „războiul sângeros” declanșat în Ucraina: „Sub pretextul inventat despre un presupus pericol al securității Rusiei, șeful statului a atras două țări vecine într-un război în care nu va exista niciun învingător – doar învinși. Decizia președintelui ne va costa izolarea țării, sărăcie și revenire la anii 90. Timp de 20 de ani, șeful statului s-a transformat într-un dictator, care a început să creadă în teoriile conspirației și a pierdut legătura cu realitatea”.

Potrivit capturii de ecran, materialul a fost publicat pe 9 mai, la ora 00.01, iar autorii sunt șeful departamentului „Economie” și „Mediu de viață” (Среда обитания) Egor Poliakov și redactorul departamentului „Economie” și „Mediu de viață” Alexandra Miroșnikova. Aceștia au îndemnat cetățenii ruși să nu tacă, să fie solidari împotriva războiului din Ucraina,

Căutăm locuri de muncă, avocați și, probabil, azil politic”, se mai arată în mesaj.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Timpul.md şi pe TELEGRAM!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *