IT&C

KODAK revine pe piața mondială fără pelicula foto

Pentru a rămâne funcțională, Kodak a trebuit să renunțe la producerea camerelor foto/video și să părăsească în totalitate segmentul de fabricare a peliculei foto de larg consum. Acum compania se concentrează mai mult pe segmentul utilajului de printare, precum și pe zona serviciilor prestate clienților corporativi. Deși a renunțat la pelicula foto, compania Eastman Kodak are câteva totuși contracte cu studiorile cinematografice de la Halywood, în special 20th Century Fox, care preferă să-și toarne filmele pe pelicule tradiționale, nu pe suport digital. Asta înseamnă că brandul Kodak va fi strâns legat de industria cinematografică americană, prin fabricarea peliculelor de filmat profesioniste, un segment care mai are șanse să se dezvolte. 

Amintim că timp de 15 ani, valoarea companiei Kodak au scăzut de la 31 miliarde dolari la 150 milioane dolari. Pentru a nu da faliment, compania a intrat într-un proces de insolvabilitate. 
 
Timpul.md (I.M.)

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *