„Linella”- o nouă filosofie a imaginii şi calităţii
Pentru că avem grijă de clienţii noştri fideli dar vrem să ne împrietenim şi cu cei noi, aducem schimbări frumoase şi plăcute atât în imaginea „Linella”, cât şi în valorile pe care le promovează compania. Fondată la 17 octombrie 2001, aceasta îşi menţine misiunea de a contribui la dezvoltarea social-economică a RM.
Noul slogan şi logo
De la vechiul slogan-îndemn „Hai să fim mai buni”, am ajuns cu brio la etapa când „Suntem mai buni”, acesta fiind noul slogan „Linella”. Este o confirmare a dezvoltării companiei noastre spre noi priorităţi şi un nou nivel al profesionalismului. Dorinţa de a fi mai buni a fost materializată şi la moment chiar suntem un nume ce inspiră încredere în rândul cumpărătorilor.
Schimbarea „la faţă” a logo-ului vine cu un plus de prospeţime prin adăugarea unei frunze verzi şi un refresh al culorilor. Aceste detalii aduc spiritul schimbărilor, al inovaţiilor dar şi al naturii. Frunza de pe litera „I” accentuează valorile promovate de companie iar noi ne dorim să devenim magazinul preferat al clienţilor unde pot achiziţiona produse proaspete
Produse locale
Investim în personalul reţelei de magazine pentru ca tu să fii deservit de cei mai buni angajaţi şi să simţi avantajele unor cumpărături inteligente. Suntem aproape de tradiţiile inspirate de la bunei şi de la părinţi, iar misiunea de a le promova este şi în priorităţile companiei „Linella”. Spiritul pe care îl simţi acasă, în bucatele pregătite de mama este reanimat şi în magazinele noastre.
Chintesenţa activităţii supermarketurilor „Linella” este promovarea producătorului autohton. Zi de zi le oferim clienţilor produse din ţara noastră, crescute şi realizate acasă. Influenţa motivului naţional se regăseşte şi în uniforma angajaţilor, în designului din interiorul magazinelor şi chiar în bucătăria realizată în secţia de producere. Suntem cooperanţi şi deschişi spre clienţii noştri şi nu doar. Cu mult drag ne implicăm în parteneriate ce presupun evenimente culturale, artistice sau cele care promovează valorile noastre.
Interpreta Doina Sulac este imaginea reţelei, astfel vedeta s-a alăturat echipei noastre şi în promovarea tradiţiilor de la noi din ţară.
Cu susţinerea noului director general, domnul Cristian Gunther Morath, am unit experienţa noastră cu profesionalismul german, oferind cele mai bune servicii cumpărătorilor „Linella”.
Aspiraţie europeană
Experienţa europeană a domnului C. G. Morath va fi un vector al schimbărilor după standardele UE. Ne aliniem la cele mai bune calităţi şi implementăm cu succes intenţiile de a ne surprinde plăcut cumpărătorii.
Politica de preţuri este echilibrată. Chiar şi în urma unor fisuri create de criză în economia noastră, am avut grijă să revizuim preţurile şi să le ajustăm la bugetul cumpărătorilor, fără ca aceştia să cumpere produse în alte magazine.
Suntem generoşi în promoţii şi oferte de nerefuzat în care includem preţurile cele mai mici de pe piaţă. Produsele autohtone sunt vândute cu preţul de la producător.
Tot în acest an, „Linella” a inaugurat cel de-al 36-lea magazin, urmând să fie lansate alte 5 noi.
Suntem alături de clienţii noştri, pentru a le oferi confortul maxim a unui retail modern, european la noi acasă.