Social

„Magnatul laptelui” din Moldova are planuri mari în România

Este vorba despre producătorul de lapte Prodlacta Braşov, una dintre investiţiile principale ale omului de afaceri Vladimir Jardan, informează Mold-Street.

Deşi nu se pot lăuda că profitul este în avantajul lor, acţionarii Prodlacta Braşov au hotărât, totuşi, la ultima adunare să îşi stabilească un obiectiv ambiţios pentru 2016: extinderea activităţii de retail şi punerea la punct a unui lanţ de 50 de puncte de vânzare proprii.

În 2015, Prodlacta a încheiat anul financiar pe pierdere – 6,2 milioane de lei româneşti, circa 1,38 de milioane de euro. Cifră negativă raportată la o cotă de piaţă a companiei de 0,7% în România, în timp ce grupul JLC, din care face parte, deţine mai mult de 50% din piaţa lactatelor din Republica Moldova.

În prezent, Prodlacta Braşov are puncte de lucru în locaţii închiriate din Bucureşti, Iaşi, Piteşti, Ploieşti şi Constanţa, livrând producţia în principalele reţele de magazine din România, precum Metro, Selgros, Carrefour, Real, Cora sau Kaufland.

Grupul JLC, al cărui proprietar este Vladimir Jardan, are afaceri în valoare de 280 de milioane de euro şi activează în Republica Moldova, România, Ucraina, Kazahstan şi Germania.

Vladimir Jardan este supranumit „magnatul laptelui”. 

infoprut.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *