Milioane de euro – pentru pliante, în România
Hipermarketurile sunt cele mai agresive magazine în promovare, revistele acestora ajungând chiar şi la tiraje de peste 2 milioane de euro săptămânal. Pentru a atrage 10.000 de oameni în magazin pe zi într-un oraş mare din ţară, un hipermarket distribuie cataloage în circa 50.000 de cutii poştale la fiecare două săptămâni.
În condiţiile în care lupta între marii retaileri s-a dat anul trecut pe preţuri, cutiile poştale au devenit neîncăpătoare pentru astfel de pliante, unele dintre acestea ajungând chiar şi la 50 de pagini.
Retailerii spun că au clienţi care vin cu cataloagele în mână în magazine, căutând un produs anume din oferta.
"Sunt clienţi care solicită la biroul nostru de informaţii catalogul cu oferte în momentul în care intră în magazin, iar alţii vin cu el de acasă, decizia de cumpărare fiind deja luată", afirmă Ştefan Runcanu, directorul de marketing al Real Hypermarket România.
Sursa: zf.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!