Moldova are un nou brand turistic. Pomul și căile vieții
Acesta a fost prezentat în incinta Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală, de către Agenția Turismului (AT) a Republicii Moldova, cu susținerea proiectului USAID Creșteerea Competivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (CEED II). AT
Programul de promovare a produselor turistice a fost întitulat generic „Brandul Național al Industriei Turismului” și are ca scop să crească numărul de turiști în Republica Moldova. Programul cuprinde un set de inițiative strategice pentru sectorul turistic, incluzând: analiza piețelor țintă și a produselor turistice competitive, poziționarea ofertei turistice naționale, plan de marketing și o identitate vizuală unică.
Pomul Vieții – simbolul Moldovei
Simbolul care a fost ales să reprezinte valorile și specificul turismului în Republica Moldova este Pomul Vieții, semnul complex al culturii naționale. Semnificația acestuia reprezintă ospitalitatea, naturalețea, sinceritatea și autenticitatea țării.
Dacă în anul 2013, sloganul primei campanii internaționale de promovare a turismului din Moldova a fost construit pe baza unui sondaj realizat de Lonely Planet, unde RM era prezentată ca destinație nr.1 cea mai neexplorată din Europa, atunci noul slogan turistic al RM este „Discover the routes of life” (n.red.: Descoperă căile vieții) și îndeamnă vizitatorii să urmeze calea spre noi descoperiri, prin ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia și tradițiile moldovenești.
Lansarea internațională a brandului turistic va avea loc prin intermediul canalului TV Euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice, începând cu săptămâna viitoare.
Timpul.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!