Eveniment

Moldova va avea BRAND TURISTIC

Declarații în acest sens a făcut directorul Agenţiei Turismului din Republica Moldova, Nicolae Platon, într-un interviu oferit portalului moldova.org.
„Urmează să facem un proiect de hotărâre de guvern care să stipuleze cum va putea fi utilizat acest simbol. Astfel, vrem ca Republica Moldova să fie recunoscută după un brand”, a declarat Nicolae Platon.

Pentru elaborarea sloganului turistic al Republicii Moldova va fi anunțat un concurs care să corespundă brandului şi imaginii ţării noastre per ansamblu. De altfel, se planifică participarea la minimum 8 expoziţii internaţionale, realizarea unei hărţi automobilist-turistice a RM și difuzarea video clipului despre Moldova la posturi internaționale precum CNN sau Discovery în Moldova.

Pentru a valorifica atracţiile turistice din întreaga ţară, Nicolae Platon a menţionat că „în premieră am discutat cu autorităţile publice locale din regiunea UTAG ca să includem şi Găgăuzia în circuitul turistic naţional. La fel, zona transnistreană. Purtăm negocieri cu firmele turistice din zonă aşa cum avem acolo Cetatea Tighina, avem Muzeul Sticlei care poate să fie inclus în circuitul turistic naţional. Trebuie să vedem cum va fi posibil de simplificat procedura de trecere în regiune pentru turiştii străini. Astfel, circuitul turistic va cuprinde întreg teritoriul Republicii Moldova”.

Timpul.md (A.G.) via moldova.org 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *