O întrerupere neplanificată de apă nu poate dura mai mult de 12 ore
În cadrul serviciilor de canalizare, întreruperile nu pot depăși 8 ore în mediu urban și 6 ore în mediul rural. Acest lucru este prevăzut de Regulamentul cu privire la indicatorii de calitate a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, publicat în ediția din 24 februarie a Monitorului Oficial,.
Durata unei întreruperi planificate la furnizarea serviciului public de alimentare cu apă şi de canalizare nu trebuie să depășească 48 de ore în cazul reparațiilor anumitor porțiuni de conducte. La fel, nu mai mult de 12 ore – în caz de montare, branşare/ racordare, reamplasare a anumitor segmente ale branșamentelor la blocurile locative, instalarea sau demontarea contorului pentru măsurarea volumului de apă. În cazul în care se constată întârzieri, operatorul urmează să informeze suplimentar consumatorii despre prelungirea termenului întreruperii planificate, argumentând necesitatea acestei prelungiri.
Potrivit Regulamentului, consumatorii pot depune reclamații la adresa operatorului referitor la calitatea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare, iar operatorul urmează să le examineze și să le soluționeze. Pentru examinarea reclamaţiilor scrise ale consumatorilor referitor la regimul de furnizare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare, personalul operatorului este obligat să se deplaseze la faţa locului în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
IPN
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!