Lumea

Ouă de la Versace, lapte de la Apple și salam de la Louis Vouitton (GALERIE FOTO)

Un litru de lapte de la Apple, ciocolată Versace, biscuiți Dolce&Gabbana, făină de la Prada, ulei de la Benetton. Aceste produse (încă) nu le veți găsi la supermarkete, chiar și în cele mai de lux magazine.

Este vorba de alimente imaginare expuse de designerului israelian, Peddy Mergui, la Museum of Craft and Design din San Francisco, în cadrul seriei Wheat Is Wheat Is Wheat (Grâul este Grâu este Grâu), iaurtul de la Tiffany, ouă marca Versace, salam de la Louis Vouitton, aceste produse te provoacă și te fac să reflectezi de ce alegi un produs.

Prin această expoziție autorul vrea să pună în evidență care este limita etică a unui designer, pentru a face ca un produs să se vândă mai bine. Deseori anume ambalajul sau brandul îl face pe cumpărător să cumpere un produsul și nu calitatea și conținutul în sine.

Portalul Adweek interpretează în felul său intenția autorului „Dacă există un scaun, se va găsi și un fund potrivit pentru acesta. Dacă produci, vei găsi cu siguranță și consumatorul potrivit.”

sursa: corriere.it

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *