IT&C

Participă la prima Școală Google Adwords

Scopul școlii este de a învăța despre posibilitatea desfășurării campaniilor Adwords pe cei ce au încercat și nu au rezultate, dar și pe cei ce doresc să-și creeze campanii. Cursul va fi susținut de către specialistul certificat google adwords – Tudor Plăcintă.
Evenimentul va avea loc în perioada 10-11 decembrie și respectiv 17-18 decembrie anul curent. Pe parcursul școlii doritorii vor studia cum să câștige mai mulți clienți cu ajutorul Google Adwords, dar și o nouă specializare pentru studenți.

Cursul este compus din partea teoretică și practică, la partea teoretică se va studia:
– Informații de bază despre Google Adwords,
– Tipurile de campanii ( Search, Disply, Remarketing, Youtube),
– Despre fiecare tip de campanii separat,
– Despre grupurile de anunțuri, cuvinte cheie,
– Despre Google Analytics, Google Tag Manager,
– Instrumente utile în crearea campaniilor.
La partea practică se va studia:
– Identificarea cuvintelor cheie, destinații de deplasare în Display
– Crearea anunțurilor text și Display ,
– Crearea extensiilor de anunțuri,
– Crearea listelor de remarketing,
– Setarea campaniilor în Google Search, Diplay, Remarketing, Youtube.

Specialistul Tudor Plăcintă, organizatorul acestui curs, spune că foarte mulți antreprenori mici și mijlocii nu cunosc această metodă de promovare. „Cei care o cunosc nu o utilizează corect, respectiv au rezultate slabe, cheltuie mulți bani iar după câteva luni renunță motivând că Google Adwords nu lucrează, nu este eficient. Cursul dat este o șansă pentru cei ce doresc să-și îmbunătățească cunoștințele și să aibă succes în domeniu dat”, a afirmat specialistul pentru ziarul TIMPUL.

Tudor Plăcintă a menționat că chiar dacă evenimentul se află la prima ediție, dar deja au planificat să organizeze o serie de cursuri de focusate pe o problemă pentru studenți dar și pentru antreprenori. „Dorim să organizăm evenimente gratuite pentru a populariza instrumentul Google Awards dar și să educăm prin articole simple dar foarte explicite ce înseamnă Google Adwords, cum să obțină rezultate mai bune din Adwords, cum să măsoare performanțele din Adwords” a confirmat acesta.

Școala va avea loc pentru prima oară în capitală, iar cursul se va desfășura în incinta Organizației Comunitare de prestare a serviciilor de afaceri IHUB. Evenimentul este organizat de către Compania de Consultare și Educație – Școala Google Adwords. 

Pentru mai multe detalii aici.

TIMPUL.MD (R.D)

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *