Peste 15 mii de oameni au făcut cumpărături şi s-au distrat în “Noaptea Reducerilor”
Shopping MallDova a organizat în premieră o noapte a reducerilor, în baza modelului occidental, practicat de marile centre comerciale. Magazinele au aplicat, pe 23 aprilie, reduceri speciale, în intervalul orar 22.00 – 02.00, iar clienţii au putut profita din plin de ofertele găsite. Reducerile au ajuns, în unele magazine, şi la 70%, spre deliciul vizitatorilor.
„Noaptea Reducerilor” a însemnat un prilej de bucurie pentru toţi cei care ne-au vizitat, iar numarul mare de persoane care au venit la eveniment demostrează că am realizat un proiect de succes, în care ofertele avantajoase şi atmosfera incendiară au făcut diferenţa” a declarat Diana Adam, coordonator marketing Shopping MallDova.
În noaptea dintre 23 şi 24 aprilie, magazinele din Shopping MallDova au afişat preţuri mai mici, începând de la -10% şi până la -70%. Spre exemplu, pentru cumpărături de 1000 de lei, magazinul Orsay oferea reducere de 30%, iar pentru cele de peste 2000 de lei, reducerea se ridica la 50%. Pentru a beneficia de reduceri, cumpărătorii şi-au ales cât mai multe articole vestimentare şi au facut coadă la cabinele de probă.
La „Noaptea Reducerilor” magazinele din mall au devenit neîncăpătoare
În jurul orei 23:00, majoritatea magazinelor au devenit neîncăpătoare, datorită vizitatorilor ce le-au luat cu asalt. Articolele vestimentare pe placul tuturor, dar şi preţurile atractive, i-au determinat pe vizitatori să stea în rând în faţa magazinelor şi să-şi aştepte cuminţi rândul.
Cele mai „generoase” reduceri le-au oferit magazinele Sacoor Brothers, Forever 18, Olsen, J.Press, Koton, No 36, Pennyblack şi Ted Lapidus. În aceste magazine, preţurile erau mai mici cu tocmai 70% la colecţiile toamnă-iarnă.
Cei care şi-au petrecut seara în mall au avut parte nu numai de reduceri dar şi de o atmosferă incendiară care a început cu un barmen show, urmat de un concert live cu ‘’Studio One”. Tatiana Cerga şi ceilalţi membri ai formaţiei şi-au bucurat admiratorii cu piesele sale, două din ele fiind în primă audiţie. Un Fire Show de excepţie a atras toate privirile celor prezenţi care au rămas uimiţi de iscusinţa cu care artistul jongla cu focul.
Spre final, DJ Kirpich a mixat încântând publicul şi transformând shoppingul nocturn într-un obicei şi mai plăcut. La toate etajele centrului comercial, miile de vizitatori au profitat de ofertele existente şi s-au distrat de minune.
Sursa: P
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!