Premier Energy vine cu precizări. Ce spune despre deconectările de apă efectuate azi de „Apă-Canal Chișinău”
Premier Energy precizează că nu se face responsabilă de posibilele deconectări de apă efectuate azi de S.A. „Apă-Canal Chișinău”, după ce primarul Ivan Ceban a spus că activitatea întreprinderii „Apă-Canal Chișinău” a fost perturbată.
Instituția reiterează că că cele două locuri de consum al energiei electrice deconectate astăzi vizează doar blocul administrativ al SA „Apă-Canal Chișinău”. Niciun alt loc de consum ce face parte din procesul tehnologic de funcționare a sistemelor de apeduct, canalizare și furnizare a agentului termic nu a fost deconectat de la energia electrică, transmite Jurnal.md.
„Eventualele probleme legate de furnizarea apei la anumite adrese ar putea fi de ordin tehnic și țin de modul de gestionare a serviciului de către SA „Apă-Canal Chișinău”. Menționăm că ÎCS „Premier Energy” SRL a fost nevoită să recurgă la aceste măsuri în conformitate cu prevederile legale, stipulate și în contractul de furnizare a energiei electrice cu SA „Apă-Canal Chișinău”, pentru a nu admite creșterea în continuare a datoriei, care la ziua de azi constituie 68,6 milioane de lei. Ne exprimăm speranța că SA „Apă-Canal Chișinău” va prezenta în termeni cât mai restrânși soluții eficiente pentru stingerea datoriei și va achita pe viitor la timp facturile curente, pentru a preveni apariția unor situații similare, care afectează grav ambele părți”, se arată într-un comunicat al Premier Energy.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!