Chișinău

Preturile Chișinăului nu iau în serios sesizările cetățenilor raportate online. Cârlig: Ați pus un copil să aprecieze cum lucrăm

Administratorul alerte.md Dorin Apostol a prezentat un raport privind receptivitatea preturilor de sector din capitală și a întreprinderilor municpale la problemele cetățenilor anunțate pe site. La pretura Buiucani, ultima accesare a platformei a fost în luna octombrie, dar nu a fost dat niciun răspuns cetățenilor. Cei mai pasivi sunt funcționarii de la preturile Centru și Râșcani, care au intrat ultima dată pe alerte.md anul trecut. La pretura Centru gradul de răspunsuri acordate este unul mediu, iar pretura sectorului Botanica este singura care ia în serios sesizările postate online și încearcă să le rezolve. 

Totodată, administratorul alerte.md spune că, dintre întreprinderile municipale, fruntaşi la acest capitol sunt cei de la Lumteh, care lucrează foarte operativ.  

Pretorul sectorului Râşcani, Mihai Cârlig, s-a arătat deranjat de raport. 

"Nu ştiu cât este de relavant acest raport şi văd încă o structură care ne apreciază lucrul nostru. Dvs aţi pus copilul acesta să ne aprecieze dacă lucrăm bine sau rău. Este o persoană la pretură care accesează în permanenţă site-ul şi transmite problemele care sunt acolo şi săptămânal primim rapoarte pe aceste probleme", a afirmat Cârlig.

Drept răspuns, Dorin Chirtoacă a spus că sistemul nu poate fi amăgit și că va aplica sancțiuni. 

Alerte.md este o platformă unde locuitorii capitalei pot să reclame problemele care apar în blocuri și curțile caselor. Scopul proiectului este de a reduce timpul de sesizare a autorităților publice și rezolvare a problemelor identificate și raportate de către cetățeni.

Timpul.md


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *