Economie

Primul centru informaţional în domeniul agriculturii

„Sistemul informaţional de marketing va cuprinde informaţii din piaţa agricolă, începând cu preţuri, stocuri, volumul producţiei, volumul vânzărilor, export, import şi date statistice ce ţin de pieţele naţionale şi internaţionale”, a explicat Tudor Robu, directorul Departamentului marketing şi relaţii internaţionale al MAIA.

Potrivit lui Tudor Robu, sistemul este foarte util pentru dezvoltarea politicilor în domeniul agriculturii şi pentru suportul oferit agenţilor economici în lansarea unor afaceri.

Daniela Giurca, directorul general al Direcţiei politici agricole din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale din România (MADR), a menţionat că proiectul a demarat anul trecut, însă activităţile concrete încep abia acum să se contureze.

„Sperăm că, până la sfârşitul anului, sistemul informaţional de marketing va fi unul funcţional. Având în vedere că MADR are deja o experienţă acumulată în acest sens, putem să vă oferim sprijin în crearea reţelei de informare”, a spus Daniela Giurca.

Sistemul informaţional de marketing are trei componente de bază: partea de intrări (colectarea datelor), partea interioară (analiza datelor) şi partea de ieşiri (difuzarea informaţiilor). Sistemul va fi accesat online, în mod gratuit, însă va avea diferite niveluri de accesibilitate, în funcţie de rolul beneficiarului pe piaţa agricolă.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *