Publicitate la TV și Radio doar la acele posturi care produc emisiuni AUTOHTONE
Iniţiativa legislativă a fost înaintată de un grup de deputaţi din cadrul AIE. Potrivit Corinei Fusu, unul dintre autorii proiectului, modificările operate au scopul de a dezvolta piaţa audiovizuală din Republica Moldova.
Proiectul prezintă o nouă redacţie a unor noţiuni precum "programe autohtone" şi "plasare de produse". De asemenea, proiectul prevede modificări care vizează timpii de emisie destinate publicităţii şi modalitatea plasării publicităţii sau teleshoppingului.
Deputaţii PCRM s-au arătat nemulţumiţi de graba cu care a fost examinat şi aprobat proiectul respectiv de Legislativ. "Proiectul a fost înregistrat în Parlament ieri. Astăzi, el este votat deja în două lecturi. Noi avem dreptul să propunem amendamente la proiect timp de 10 zile, nu ne lipsiţi de acest drept", a afirmat deputatul PCRM Sergiu Sîrbu.
Legea cu privire la modificarea şi completarea Codului Audiovizualului intră în vigoare la data aprobării ei. Autorii legii au propus ca unele prevederi ale acesteia, care necesită timp pentru implementare, să intre în vigoare la 1 ianuarie 2013, notează MOLDPRES.
Moldpres
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!