„Rămâneţi la fel” – noua campanie de imagine StarNet
Aniversarea este însoţită de o campanie de imagine, care vine să comunice clienţilor cât de speciali, uimitori şi importanţi sunt pentru compania StarNet. „Rămâneţi la fel” este poziţionarea de brand, care susţine efortul companiei de a fi mai aproape de clienţi şi de a le mulţumi pentru sprijin şi colaborare.
Campania de imagine a fost realizată de către Agenţia de publicitate TBWA/Smart. La filmările spotului au fost invitaţi să participe angajaţii companiei, precum şi clienţii StarNet, care şi-au dorit să simtă emoţiile de pe un platou de filmare.
“Opt ani în urmă, împreună cu câţiva prieteni, am avut speranţa că putem aduce o schimbare în această ţară în sensul dezvoltării nivelului de trai prin facilitarea accesului la tehnologii moderne şi soluţii performante de comunicare. Acestea au fost punctele de plecare la înfiinţarea companiei. Pe parcursul acestor ani, StarNet a devenit un brand recunoscut şi apreciat în Moldova, unul din liderii sectorului IT din ţară şi, nu în ultimul rând, o companie a cărei servicii au fost alese şi apreciate de mii de moldoveni. Vrem să spunem „Mulţumesc” tuturor clienţilor, care au avut încredere în noi, au ales să utilizeze serviciile şi produsele StarNet şi ne-au susţinut pe parcusul anilor. Pentru noi fiecare client este special şi important”, Alexandru Machedon, Director General StarNet.
Compania StarNet a traversat o perioadă de transformări, reuşind să răspundă cu succes provocării de a deveni un operator mai eficient, orientat spre necesităţile clientului şi oferind servicii de calitate. Pe parcursul ultimilor ani, compania şi-a dezvoltat portofoliul de servicii alternative, pe lângă oferta clasică de servicii internet. În prezent, StarNet oferă clienţilor săi acces la internet rapid şi transport date prin fibră optică, creează şi dezvoltă reţele corporative, servicii Data Centru (hosting şi colocare), servicii de IP tranzit pentru alţi operatori, telefonie fixă NGN prin reţele de generaţie nouă, televiziune digitală interactivă. În paralel, compania a căutat permanent să-şi îmbunătăţească relaţiile cu clienţii, avînd ca obiectiv poziţionarea clientului pe locul 1 în politicile sale de dezvoltare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!