Ultima oră

Românii au lansat o campanie jurnalistică pentru a susține integrarea europeană a Republicii Moldova

În perioada 18-24 noiembrie, Digi24 difuzează zece ample materiale jurnalistice, ale căror scop final este acela de a arăta telespectatorilor săi imaginea completă a Republicii Moldova, drumul anevoios pornit în anul 1990 și evolutia de până acum. Pentru vecinii de peste Prut documentul care va fi parafat la Vilnius este unul dintre cele mai importante acte semnate în istoria recentă și promite cea mai mare deschidere a țării catre Occident.

Campania "Vin din Basarabia", marca Digi24, își doreste să le ofere telespectatorilor toate informatiile de care au nevoie despre vecinii lor. Totodata, prin intermediul acestui demers jurnalistic, Digi24 își propune să arate ce a făcut Romania pentru Republica Moldova în ultimii ani, ce poate face pentru o integrare deplina a moldovenilor în structurile și viata Uniunii, dar și ce rol a jucat în atragerea Chișinaului de partea Vestului.

Toate materialele care vor fi difuzate în această saptămână conțin date și analize pe care telespectatorii nu le-au mai auzit, de exemplu, că România a cumpărat o treime din marfa exportata de Republica Moldova în U.E. anul trecut.

sursa: hotnews.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *