Eveniment

„Salam Moldovenesc” de la ROGOB – un produs inedit pe piața Moldovei

Potrivit reprezentanţilor companiei, Salamul Moldovenesc este un produs inedit ce se deosebeşte printr-o îmbinare bine potrivită de ingrediente tradiţionale: carnea şi vinul. În combinare cu vinul roşu sec, carnea de calitate redă produsului o aromă specială şi savoare.

ROGOB acordă o atenție sporită calității produselor sale. Astfel, pe lângă faptul că ROGOB surprinde cu un nou produs, compania demonstrează consumatorilor săi că procesul de testare şi îmbunătăţire a calităţii şi gustului produselor este unul permanent, rezultând în reţete revizuite şi îmbunătăţite ale produselor, calitatea cărora creşte încontinuu.

“Procesul de perfecţionare a produselor este unul continuu la noi la întreprindere. Avem o echipă dedicată ce se ocupă de acest proces, iar pasiunea şi străduinţa acestei echipe generează idei noi şi interesante. Astfel a apărut şi salamul Moldovenesc cu adaos de vin roşu” declară unul dintre reprezentanţii companiei.

Salamul Moldovenesc cu adaos de vin roşu poate fi găsit cu uşurinţă pe rafturile magazinelor din ţară datorită aspectului deosebit al acestuia.
“Cum un produs nou nu apare niciodată în haine vechi, salamul Moldovenesc de la ROGOB a căpătat un stil nou al ambalajului, o etichetă nouă şi un aspect mai proaspăt şi mai plăcut, ceea ce oferă consumatorului posibilitatea de a găsi produsul mai repede şi mai uşor pe rafturile magazinelor din ţară. Desigur că acest stil va fi transmis şi celorlalte produse subliniind încă o dată că toate ele fac parte din marea familie a produselor ROGOB” a declarat Valentin Dubrovschi, directorul de Marketing de la ROGOB.

Şi pentru că Sfintele Paşti se apropie, noul produs vine să completeze cu un gust delicat masa de sărbători.

ROGOB este cea mai mare întreprindere de prelucrare a cărnii din Republica Moldova cu o tradiție în producerea mezelurilor care a început în anul 1997. În anul 2013, întreprinderea a deschis cea mai modernă fabrică de mezeluri din Moldova, de model european, care se conformează tuturor normelor sanitare și standardelor de calitate europeană. La moment, produsele companiei sunt comercializate în peste 3.400 de puncte de vânzare din întreaga țară, precum și în propria rețea de magazine specializate care constă la moment din 13 magazine.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *