Economie

Sistem nou pentru evaluarea pieţei mediatice din RM

Potrivit BATI, Studiul de Măsurare a Traficului pe Internet (SMTI) va fi implementat chiar din luna iunie a acestui an, apariţia acestuia fiind condiţionată de necesitatea cunoaşterii unor date corecte şi credibile, care să ofere un plus de încredere mediului on-line din RM. SMTI urmează să fie realizat după metode agreate de către părţile implicate în publicitatea on-line, atât vânzătorii, cât şi cumpărătorii de publicitate.
La sfârşitul săptămânii trecute, BATI a organizat o întâlnire a reprezentanţilor pieţei de media şi publicitate cu consultanţii internaţionali BATI, Arina Ureche, director general BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor), şi Adrian Motârlichie, director SATI (Studiul de Audienţă şi Trafic Internet) din cadrul BRAT. Experţii au făcut o prezentare generală a Studiului realizat de BRAT. Studii similare, care includ date atât de trafic, cât şi de audienţă, se derulează în cele mai multe ţări vestice şi în câteva dintre statele din Centrul Europei.
În prima etapă, proiectul „Studiul de Măsurare a Traficului pe Internet (SMTI)” va fi implementat cu sprijinul financiar al Fundaţiei SOROS Moldova.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *