Afaceri

Speed Business Meeting a favorizat parteneriate pentru peste 50 de companii

Printre participanții la eveniment, au fost prezenți reprezentanți ai Companiilor moldo-franceze din domeniile telefoniei mobile, industria de producere a mobilei, industria de producere a materialelor de construcție, turism, servicii hoteliere, servicii de traducere și studii de limbi străine, etc.

La eveniment au fost prezente și companiile autohtone, beneficiari ai programelor de suport oferite de Guvernul Republicii Moldova și organizații donatoare din diverse domenii de activitate, printre care turism, agricultură, sănătate, ODIMM din domeniul producerii mierii de albine, patiserie și panificație, agricultură, construcții, panificație, servicii de consultanță, etc. Totodată la eveniment au participat și partenerii de dezvoltare ODIMM, printre care, Proiectul de Ameliorare a Competitivității, PAC, Compania Moldauditing, care oferă servicii de consultanță, etc.

Antreprenorii au participat la întâlniri de afaceri individuale, aleatorii, de 6 minute, în cadrul cărora antreprenorii și-au prezentat activitatea, produsele sau serviciile cu scopul de a-și găsi viitorii clienți sau parteneri.

Emmanuel SKOULIOS, Președintele Camerei de Comerţ France – Moldavie, a menționat că evenimentul Speed Business Meeting oferă o oportunitate inedită da a face un schimb de opinii despre afaceri între companiile moldo-franceze și întreprinderile mici și mijlocii din Republica Moldova. Președintele Camerei de comerț franceze a precizat că ceea ce unește cele două Organizații partenere ale acestui eveniment, CCI France-Moldavie și ODIMM, este suportul oferit IMM-urilor din Republica Moldova și disponibilitatea de creare a oportunităților de parteneriat între companiile membre ale celor două organizații.

Speed Business Meeting este un eveniment de tip B2B, care oferă participanților posibilitatea de a se întâlni într-un cadru organizat. Fiecare antreprenor participant are posibilitatea de a avea pana la 20 de întâlniri a câte 6 minute și de a-și prezenta activitatea, produsele pentru a-și găsi noi clienți, furnizori sau parteneri de afaceri.

Participanții se prezintă și fac schimb de cărți de vizită, ceea ce le permite să se cunoască mai bine și să identifice noi oportunități de colaborare.Principiul SBM prevede discuțiiile în cerc, potrivit indicatoarelor și nu permite o selecție prealabilă a interlocutorilor, pentru a nu ii perturba pe ceilalti participanti. Pe lângă companiile întâlnite, participanții au ocazia de a socializa în timpul cocktail-ului, organizat la sfârșitul evenimentului, cu persoanele pe care nu le-au putut întâlni direct.

TIMPUL.MD

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *