Surprize pe aeroportul din Chișinău. Cum au fost întâmpinați moldovenii care vin acasă de Paște
„Suntem cu gândul la miile de cetățeni aflați în afara țării, care nu reușesc să revină des în Republica Moldova. Pentru toți cei plecați am gândit campania de astăzi. Voi sunteți cei care simțiți dorul de țară și contribuiți cel mai bine la promovarea produsul moldovenesc departe de hotarele țării noastre”, a declarat șefa Biroul Relații cu Diaspora, Olga Coptu.
Broșuri promoționale și cupoane cu reduceri au fost împărțite moldovenilor care s-au întors din Moscova, Veneția și Frankfurt. Pliantele distribuite fac parte din campania națională: „Fii oaspetele nostru”, care are ca scop promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică.
Acțiunea a fost organizată de către BRD cu susținerea Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID și Guvernul Suediei, în parteneriat cu Oficiul Național al Viei și Vinului, Asociația Patronală din Industria Ușoară și compania „Avia Invest”.
Timpul.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!