Tichetul virtual a fost testat, pentru prima dată, la Centrul Multifuncțional din Ocnița
„Am deosebita plăcere să anunț că în Cadrul Centrului Multifuncțional Ocnița, solicitanții de servicii vor fi deserviți, în premieră, în baza rândului electronic cu tichet virtual. Este o metodă modernă, utilă și accesibilă”, a declarat directorul Agenției Servicii Publice Sergiu Railean.
Pentru a obține un tichet virtual din sistem solicitantul trebuie să dispună de un telefon mobil cu care se va conecta la rețeaua WI-FI a Centrului. Ulterior, prin intermediul browserului Google Chrome, se introduce codul “10.7.26.10:81” și se selectează oficiul și serviciul dorit. Informația privind statutul solicitantului în sistem se actualizează online și poate fi vizualizată pe ecranul telefonului mobil, în raza de acoperire a rețelei WI-FI.
La evenimentul de deschidere a Centrului Multifuncțional Ocnița au participat deputatul Parlamentului Republicii Moldova Marcel Răducan, reprezentantul Cancelariei de stat din teritoriu Valeriu Cușnir și reprezentanți ai autorităților locale. În discursul său, Marcel Răducan a declarat că: „Funcționarii din cadrul Centrului Multifuncțional Ocnița sunt oameni dedicați lucrului, sunt oameni instruiți și oameni care au o singură sarcină să ajute cetățeanul”.
Oficiul în care anterior se afla Serviciul eliberare a actelor de identitate a fost reparat și transformat într-o încăpere spațioasă în care activează 17 operatori. Centrul este structurat în trei zone, cea de așteptare și informare, de autoservire și zona de prestare a serviciilor. La nivelul doi al clădirii se află Secția înmatriculare a mijloacelor de transport și calificare a conducătorilor auto.
Acesta este al doilea Centru Multifuncțional pe care Agenția Servicii Publice îl deschide în această săptămână și al patrulea din țară.
Sursa: Realitatea.md
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!