Social

Troleibuzul Turistic a devenit troleibuzul publicitar

Troleibuzele sunt lipite cu abțibilduri care conțin material publicitar și incomodează pasagerii. Aceștia spun că sunt deranjați de faptul că imaginile publicitare acoperă o parte din geamurile troleibuzelor și micșorează vizibilitatea atunci când doresc să coboare la stație.

Administrația locală a permis anterior amplasarea publicității doar pe troleibuzele vechi.

Cu toate acestea, pe străzile Chișinăului poate fi observat un troleibuz nou cu abțibilduri publicitare. El circulă pe linia de troleibuz cu numărul 22, care unește sectorul Buiucani și Botanica al capitalei.

Un internaut a plasat o fotografie pe o rețea de socializare cu troleibuzul nou care în întregime este acoperit de publicitate.

Contactat de Jurnal.md, seful Regiei Transport Electric, Gheorghe Morgoci, a specificat că acesta este „Troleibuzul Turistic”, dedicat marcării celor 55 de ani ai turismului moldovenesc.

„Pentru a-l pune înapoi pe linie era nevoie să-l revopsim în albastru. Primăria a găsit o companie care să facă acest lucru, dar în schimb a solicitat să fie aplicată publicitatea lor timp de 2-3 luni”, a precizat Morgoci.

Cel mai probabil, RTEC a lipit abțibildurile pe troleibuz fără acordul beneficiarului, şi în pofida interdicţiei primarului de a plasa publicitate pe troleibuzele noi. În septembrie 2012, Dorin Chirtoacă a interzis amplasarea publicității pe troleibuzele noi.

Lansarea „Troleibuzului Turistic” a avut loc pe 27 august 2014, eveniment dedicat marcării celor 55 de ani ai turismului moldovenesc. Acesta a fost folosit în fiecare zi de sâmbătă și duminica pentru excursiile din oraș, până pe 5 octombrie 2014, ca perioadă de testare.

În Chișinău circulă 302 troleibuze, dintre care152 sunt noi.

Sursa: Timpul.md/Jurnal.md

Sursa imagini: Facebook: Chișinăul terminat / Petru Terguta

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *