Un barbat ct o coaja de rasarita
Acum o saptamana, am intrat in unul din asa-zisele „saloane” de mobila din Centrul comercial „Jumbo” (ii rog pe sefii de acolo sa nu se supere pentru „asa-zisele”, dar ceea ce am vazut era ta-a-re departe de „salon”). Cucoana de vreo 45 de ani, cu aere de vanzatoare, pe langa faptul ca s-a incapatanat constant sa nu-mi raspunda romaneste, la fel de constant a ramas trantita pe canapea, rontaind seminte de floarea-soarelui.
Am vrut sa ma enervez, dar in acel moment am vazut ca femeia scuipa in pumn coji de „City” – semintele carora doi pretinsi barbati, pretins inteligenti, le fac publicitate la TV. Totusi, faptul ca femeia era victima a publicitatii nu m-a determinat sa-i las si niste bani: de ce sa cumpar o canapea garnisita cu… coji de rasarita? Fie ele si ras-trambitate la toate canalele de televiziune… La fel de neconvingator e si un alt spot publicitar, invartit din zori si pana-n noapte la posturile de radio – „ziua cinzeak, seara cinzeak, in pat cinzeak, fii barbat adevarat cu cinzeak”.
In ce masura poti deveni „barbat adevarat” cu o asemenea cantitate zilnica de vodca, e greu de spus. Prietenii stiu de ce… Personal, ma indoiesc in general ca vodca te poate face barbat. Poate doar unul mic de tot, ca si coaja de floarea-soarelui ratacita pe canapeaua mea necumparata de la „Jumbo”…
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!