Economie

Vom avea drumuri noi în 2012?

Astfel, compania românească PA&CO International SRL, selectată să reabiliteze 16 km ai drumului naţional R14 (Bălţi-Sărăteni), a mobilizat deja o parte de angajaţi pentru amenajarea şantierului şi început procedura de import a utilajului tehnic şi staţiei de producere a betonului asfaltic. La aceeaşi etapă se află consorţiul italian TOTO Construzioni Generali S.p.A. şi Taddei S.p.A., care va reabilita două tronsoane pe drumul naţional M2 Chişinău-Soroca.

Singura companie, la care s-a înregistrat o întârziere faţă de termenii contractului, este consorţiul portughez Construcoes Gabriel AS Couto şi Empresa de Construcoes Amandio Carvalho SA, care va renova un segment de 7 km din drumul Chişinău-Hânceşti. Până în prezent, grupul nu a realizat niciun import al echipamentului necesar, deşi înştiinţarea de începere a lucrărilor a fost deja emisă.

Anatol Şalaru a informat că toate proiectele au o perioadă de execuţie de 18 luni, iar drumurile renovate ar trebui să fie date deja în exploatare în noiembrie 2012.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *