Vom avea drumuri noi în 2012?

Astfel, compania românească PA&CO International SRL, selectată să reabiliteze 16 km ai drumului naţional R14 (Bălţi-Sărăteni), a mobilizat deja o parte de angajaţi pentru amenajarea şantierului şi început procedura de import a utilajului tehnic şi staţiei de producere a betonului asfaltic. La aceeaşi etapă se află consorţiul italian TOTO Construzioni Generali S.p.A. şi Taddei S.p.A., care va reabilita două tronsoane pe drumul naţional M2 Chişinău-Soroca.
Singura companie, la care s-a înregistrat o întârziere faţă de termenii contractului, este consorţiul portughez Construcoes Gabriel AS Couto şi Empresa de Construcoes Amandio Carvalho SA, care va renova un segment de 7 km din drumul Chişinău-Hânceşti. Până în prezent, grupul nu a realizat niciun import al echipamentului necesar, deşi înştiinţarea de începere a lucrărilor a fost deja emisă.
Anatol Şalaru a informat că toate proiectele au o perioadă de execuţie de 18 luni, iar drumurile renovate ar trebui să fie date deja în exploatare în noiembrie 2012.