Actualitate

Zuckerberg a pierdut 3,3 MLD dolari în urma anunțului despre modificarea algoritmului de afișare a postărilor

Aceasta este cea mai importanta modificare a strategiei de prezentare a continuturilor ce a fost operata in ultimii ani de reteaua de socializare, care doreste sa puna accentul pe bunastarea si binele internautilor.

Modul in care Facebook va structura publicarea de continuturi in urmatoarele saptamani, promovand cu prioritate fotografiile, videoclipurile si mesajele publicate de cei apropiati, va permite favorizarea interactiunilor si a relatiilor personale dintre utilizatori, a explicat pentru AFP John Hegeman, coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei americane.

„Este o mare schimbare. Oamenii vor petrece mai putin timp pe Facebook, dar acest lucru ne convine, pentru ca acest detaliu va face ca timpul petrecut de ei aici sa devina mai pretios si, in definitiv, acest aspect va fi benefic pentru activitatea noastra", a declarat el.

Facebook estimeaza, de exemplu, ca o fotografie de familie are o valoare mai mare pentru un utilizator decat un clip al unei vedete sau reclama unui brand de imbracaminte.

Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, a spus ca pentru el este o prioritate reunirea in viata reala a persoanelor care folosesc aceasta retea de socializare.

Sursa: Wall-street.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *