Cum o companie din MD și-a mărit de x3 ori vânzările la începutul anului 2014

Necătînd la acest fapt, este posibilă creșterea rapidă și progresivă a afacerilor pe care aceștia le gestionează. Secretul unei afaceri prospere constă în aplicarea cu succes a 3 factori-cheie pentru atragerea clienților noi – Promovare – Conversie – Vânzări.
În cele ce urmează vă vom aduce la cunoștință un studiu de caz bazat pe situația uneia din companiile-lider pe piața serviciilor de hosting din Republica Moldova – Amplica. Pentru a ajunge la un apogeu din punct de vedere al creșterii veniturilor, compania a întreprins următorii pași:
1. A dublat numărul de contacte. Principalele medii de difuzare a mesajelor de marketing a companiei au fost: bannere online, email marketing, motoarele de căutare (SEO), articole în presa online.
2. A creat cîteva pagini de destinații (landing pages). Produsele și pachetele de servicii ale companiei au fost categorizate în conformitate cu ofertele acesteia. Fiecare landing page a fost structurat astfel încît să inspire încredere consumatorului, să-i ofere informații utile și să-l îndrume să facă o decizie corectă.
3. A introdus monitorizarea canalelor de promovare și a identificat eficiența fiecăruia în parte.
4. A elaborat un script de vânzări (scenariu de vânzări) care era utilizat de către personal cu scopul de a crește numărul persoanelor care achiziționează serviciile companiei.
5. A adăugat pachete de servicii adiționale pentru stimularea valorii cecului mediu.
6. A creat un sistem de remarketing utilizînd instrumente precum sunete către clienții potențiali, email marketing, Google Adwords. Scopul aplicării acestor metode a fost creşterea mediei de tranzacții per client.
Pentru a afla mai multe informații despre cum puteți genera un flux mai mare de clienți noi, care sunt cele mai eficiente canale de promovare și cum puteți măsura rezultatele unei campanii, echipa inCUBE vă invită să luați parte la Business Seminar “3 factori-cheie pentru a atrage clienți noi”.