Actualitate

BĂTAIE DE JOC: Viorica Cosmetic vinde produse cu termenul EXPIRAT și modificat cu pixul


Aceasta a scris pe blogul ei despre situția întâmplată.

„Azi de dimineață merg la magazinul lor de pe str. Decebal 99 (Elat) după câteva produse.

După ce cumpăr de ce am avut nevoie, zic dă să mai văd și alte produse. Mă apropii eu spre șamponuri și balsamuri și aici vânzătoarea îmi zice că aceste produse sunt la jumate de preț. Zic bine și încep să-mi aleg câte ceva. Între timp doamna spune să mă uit la termen pentru că e mic, de ici și reduceri. Și aici începe circul! Termenul defapt nu era mic, el defapt era expirat și… atenție… MODIFICAT CU PIXUL. Vedeți și singuri mai jos.

Eu cu ochii holbați îi zic vânzătoarei că aceste produse sunt expirate, la care ea zice:

– Да не может такого быть!

– Puteți să verificați.

– Нет девушка, они еще хорошие, вот посмотрите… și îmi arată datele prefăcute cu pixul. 😀

M-am uitat eu și mai atent și am mai găsit încă un produs la fel expirat dar cu termenul schimbat. 😀

Urât din partea lor, mai ales că acesta e un magazin oficial Viorica Cosmetic.

PS: Sunt un consumator de produse autohtone dar asta e trist. ” a scris bloggerul, Elena Braga.

Viorica-Cosmetic este parte a Grupului DAAC Hermes Group, deținut de Vasili Chirtoca. Fabrica este ultima construită în perioada sovietică, a fost privatizată în 2012, are 130 de angajați, iar în 2015 a avut o cifră de afaceri de 24 milioane de lei. Viorica-Cosmetic vinde circa 70% din produsele sale pe piața de profil din Republica Moldova, iar 30 % din vânzarile sale reprezintă exporturi consistente pe terțe piețe – în mod tradițional pe piețele din Belarus, Ucraina și Lituania, dar în ultima perioadă extinzându-se pe piața din România și pe o serie de piețe din Africa.

Timpul.md 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *