Actualitate

Campania „Produse autohtone pentru copiii Moldovei” se extinde la sud

Este a treia donaţie în cadrul campaniei sociale „Produse autohtone pentru copiii Moldovei”, care este desfăşurată de Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare împreună cu partenerii săi, transmite IPN.

În cadrul evenimentului de donaţie, la Grădiniţa nr. 8 din oraşul Cahul, ministrul agriculturii, Eduard Grama, a declarat că cele trei tone şi jumătate de produse de panificaţie donate urmează să ajungă la 11 mii de copii din peste 120 de grădiniţe şi 28 de centre de plasament din cele patru raioane. „Este o campanie socială care a fost pornită şi pentru promovarea produselor autohtone. Campania va continua şi după sărbătorile de iarnă cu donaţii de produse conservate şi lactate”, a notat ministrul.

Preşedintele Asociaţiei Naţionale a Industriilor de Panificaţie şi Morărit, Veaceslav Guţuleac, partener la donaţia de produse de panificaţie, a menţionat că această campanie este extrem de importantă pentru că există o mulţime de producători autohtoni care asigură consumatorii cu produse de calitate şi acest lucru trebuie promovat. „Putem garanta produse de cea mai înaltă calitate, de aceea ne-am alăturat acestei campanii sociale, pe lângă Ministerul Agriculturii, pentru a ajunge la copilaşi şi să demonstrăm că avem un produs competitiv la preţ şi calitate”, a mai spus Veaceslav Guţuleac.

„Am venit cu turte dulci, biscuiţi, covrigei şi cu tot ceea ce poate bucura sufletul unui copilaş – desigur produse de calitate”, a declarat directorul comercial al SA „Franzeluţa”, Lilian Zaporojan.

Directoarea Grădiniţei nr. 8 din oraşul Cahul, Angela Bogus, a spus că instituţia este frecventată de 350 de copii, iar din donaţie fiecare va primi în dar câte un pachet cu produse de panificaţie. „Produsele sunt autohtone, chiar şi părinţii au fost foarte mulţumiţi de faptul că produsele nu sunt aduse de peste hotare, dar sunt fabricate aici, la noi”, a mai spus directoarea.

Campania Socială „Produse autohtone pentru copiii Moldovei” a fost lansată în vara anului curent şi are un program de doi ani. Anterior în cadrul campaniei, copiilor din municipiul Chişinău şi din raioanele de nord le-au fost livrate fructe şi legume.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *